DİJİTAL OYUN TASARIMI (TR) - Programı Bilgileri   
Dili Türkçe
Süresi (Yıl) 4
Azami Süresi (Yıl) 7
Kontenjanı
Staj Durumu Yok
ÖSYM Tipi SAY
Program İçeriği
Tarihçe
Kazanılan Derece
Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, Dijital Oyun Tasarımı alanında Lisans derecesi almaya hak kazanmaktadırlar.
Kabul Koşulları
Bu program için herhangi bir özel kabul koşulu bulunmamaktadır.
Programa kabul ve kayıt ile ilgili Genel Kabul Koşulları ve Genel Kayıt İşlemleri sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Üst Kademeye Geçiş
Mezunlar, ilgili alanlarda yüksek lisans veya doktora programlarına başvurabilirler.
Mezuniyet Koşulları
Bu programdan mezun olabilmek için;

• Ders planı ve yapısı ile sunulan derslerden 240 AKTS kredilik dersi geçer not ile başarmak, ve
• 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmak gerekir.
Mezun İstihdam Olanakları
Dijital Oyun Tasarımı Bölümü mezunları; Türkiye ve dünya dijital oyun sektöründe, oyun geliştirme alanlarında uzman ekiplerin içerisinde oyun yazarlığı, oyunlaştırma, animasyon, deneyim tasarlama, oyuncu veri toplama ve analizi, oyun yapımcılığı gibi görevlerde yer almanın yanı sıra grafik tasarım atölyeleri, animasyon şirketleri, reklam ajansları, film/dizi prodüksiyon şirketleri, ses/ses tasarımı prodüksiyon stüdyolarında da istihdam olanağı bulabileceklerdir.
Ölçme ve Değerlendirme
Sınav yönetmeliği ile ölçme ve değerlendirmeye ilişkin genel kurallar"Beykent Üniversitesi önlisans ve Lisans Eğitim - öğretim Yönetmeliği [1]" ile dÜzenlenmektedir.

Sınavlar, eğitm-öğretim, ölçme ve değerlendirmeye ilişkin özel sÜreçler "Beykent Üniversitesi ölçme Faaliyetleri ve Sınav Uygulama Yönergesi" ile belirlenmiştir.

Bağıl değerlendirme esas ve usulleri ise "Beykent Üniversitesi Bağıl Değerlendirme Sistemi Uygulama Yönergesi" ile tanımlanmıştır.

Derslerde kullanılan öğretim ve ölçme-değerlendirme yöntemleri ders sayfalarında yer alan ders izlencelerinde verilmektedir.

Beykent Üniversitesinde kullanılan Öğretim Yöntemleri ve kodları [1]
1:Anlatım, 2:Soru-Cevap, 3:Tartışma, 4:Alıştırma ve Uygulama, 5:Gösteri, 6:Gösterip Yaptırma, 7:Rol Oynama, 8:Grup çalışması, 9:Benzetim, 10:Beyin Fırtınası, 11:Altı Şapka,12:örnek Olay, 13:Deney / Laboratuvar/Atölye/Alan Uygulaması/Staj,14:Bireysel çalışma, 15:Problem çözme, 16:Proje Temelli öğrenme

Beykent Üniversitesinde kullanılan Ölçme Yöntemleri ve kodları [1]
A:Sınav, B:Kısa Sınav, C:Juri/Kurul Sınavı, D:ödev, E:Rapor, F:Araştırma Makalesi, G:Sunum, H:Portfolyo, I:Uygulamalı Beceri Gösterimi, J:Proje İzleme, K:Grup Projesi İzleme, L: Tez İzleme, M:Devam

[1] https://www.beykent.edu.tr/Content/files/20180403132847520.pdf
[1] Beykent Üniversitesi Ölçme Faaliyetleri ve Sınav Uygulama Yönergesi



https://obs.beykent.edu.tr/oibs/bologna/progAbout.aspx?lang=tr&curSunit=1685